Festool SERVICE

Festool SERVICE

Важна информация!

 

От 01.01.2021 Вие трябва да регистрирате новите си машини за гаранция all-inclusive изключително и само през Вашия клиентски акаунт в MyFestool. Моля, обърнете внимание, Вашият дилър вече не може да направи това вместо Вас.

Безкомпромисно представяне.

Наред с отличните машини ние Ви предлагаме и услуги с превъзходно качество. Нашите пакети с услуги са на разположение за директно, практично и всеобхватно сервизиране за Вас и Вашия инструмент. През целия живот на инструмента ние сме довереният партньор на Ваша страна. Можете да ни се доверите - ние ще Ви помогнем във всяка ситуация. Защото ще направим всичко, за да сте удовлетворени и да спечелим Вашето доверие във Festool. Само когато Вие сте доволни, сме доволни и ние.

  • Гаранция all-inclusive

    Плюс услуги към Вас.

    След регистрация на Вашата нова машина, тя е напълно осигурена през първите три години.1

    Научете повече
  • MyFestool

    Вашите данни с едно кликване.

    Вашият личен потребителски профил с индивидуална информация и директен контакт с Festool.

    Научете повече
  • Пълен ремонт

    Вашият инструмент е ремонтиран от Festool.

    Вашата машина ще бъде ремонтира от нашите експерти съвестно, бързо и с богат опит.

    Научете повече
  • Здравей гореща линия!

    Мястото за всички Ваши въпроси.

    за консултация, поддръжка или ремонт – винаги ще се радваме да се свържете с нас.

    Научете повече

Връщане на пари
Връщане на парите в срок от 14 дни.

Вашият новопридобит инструмент на Festool не Ви удовлетворява достатъчно? При участващи специализирани търговци на Festool имате право да върнете обратно инструмента в срок от 14 дни след покупката. 


Научете повече
  1. * Гаранцията all-inclusive важи за всички регистрирани в срок от 30 дни след покупката машини на Festool. Прилагат се гаранционните условия на Festool, които могат да се видят на www.festool.bg/гаранционни-условия.