ЛИФТКОМ СЕРВИЗ | LIFTKOM MAINTANCE
Потребителска зона

СЪОБЩЕНИЕ

Считано от 01.06.2022 г. ЛИФТКОМ СЕРВИЗ ЕООД и КОНЕ ЕООД сключиха споразумение, съгласно което КОНЕ ЕООД придоби бизнесa на ЛИФТКОМ СЕРВИЗ ЕООД. Двете дружества оперираха обичайните си сервизни дейности като две отделни компании.

Считано от 24.04.2023 г. ЛИФТКОМ СЕРВИЗ ЕООД се преобразува чрез вливане в дружеството КОНЕ ЕООД. ЛИФТКОМ СЕРВИЗ ЕООД вече не съществува като отделно дружество, а всичките и активи са собственост на КОНЕ ЕООД. Вашите договорни ангажименти по обслужването на съоръженията продължават да са активни.

Продължаване на фокуса ни за високо качество на поддръжка и безопасността на сервизираните съоръжения


Нашата мисия е да предоставяме високо ниво на предлаганите услуги и бихме искали да Ви дадем информация за предимствата на работата с КОНЕ.


КОНЕ е световен лидер с повече от 100 години опит в индустрията за асансьори и ескалатори. Услугите по поддръжка на КОНЕ включват всички предимства на нашите иновативни световни решения, оптимизирани процеси, както и отговорна местна поддръжка и услуги за всички марки оборудване. В България имаме над 80 експерти по технически услуги, извършващи местна поддръжка, подкрепена от 13 000 колеги в световен мащаб. Нашите методи за превантивна поддръжка, включващи внимателно планиране и оптимизиране на графиците за поддръжка, свеждат до минимум времето на престой при повреди, запазвайки оборудването. Решенията и процедурите на КОНЕ осигуряват най-високо ниво на качество в услугите, като удовлетворяването на клиента и безопасността са наши главни приоритети.

Начин на сервизно обслужване


Вашата поддръжка ще продължава да се извършва според настоящите Ви договорни условия, без необходимостта от извършване на допълнителни действия от Ваша страна.

Тъй като преминаването на правата и задълженията на ЛИФТКОМ СЕРВИЗ ЕООД към КОНЕ ЕООД вследствие на вливането се случва автоматично по силата на закона, не е необходимо подписването на анекси към съществуващите договори за промяна на ЛИФТКОМ СЕРВИЗ ЕООД с КОНЕ ЕООД като страна по тях.

Местен център за обслужване на клиенти


Нашият център за обслужване на клиенти е налице, за да отговори на всички необходими запитвания за услуги, поправка или аварийни обаждания, 24 часа на ден, 365 дни в годината.

Можете да се свържете с нас на 080080800 (безплатен за страната).